Τρίτη 12 Μαΐου 2009

Για να δούμε και το IQ της Cosmote...

Σήμερα πήγα στα κεντρικά της Cosmote και κατέθεσα στον διευθυντή του καταστήματος αίτηση παραπόνων-καταγγελία, όπου ζητάω τα χρήματά μου πίσω. Στις παροτρύνσεις του να απευθυνθώ στην Νετ Σμαρτ του απάντησα απλά ότι δεν μπορώ να συνεννοηθώ με μια ταχυδρομική θυρίδα στην Κύπρο, ούτε με έναν αδήλωτο τηλεφωνητή στην Αθήνα.
Του απέδειξα ότι στο παρακάτω λινκ (http://skill2thrill.com/gr/products.html) αναφέρει ρητά: "Στέλνοντας μήνυμα στο 54422, γνωστοποιείτε ότι έχετε διαβάσει και κατανοήσει τους 'Όρους και Προϋποθέσεις' και συμφωνείτε να δεσμευτείτε από αυτούς τους 'Όρους και Προϋποθέσεις' " και στους "Όρους και προϋποθέσεις" (λινκ κάτω δεξιά στην προηγούμενη σελίδα: http://www.skill2thrill.com/gr/iq/terms.html) επίσης αναφέρει ρητά: "2. Στέλνοντας μήνυμα στο 54422, αποδέχεστε ότι έχετε διαβάσει, κατανοήσει και συμφωνήσει με τους κανόνες αυτούς." Τα παραπάνω τα είχα τυπωμένα μαζί μου και του τα έδειξα. Επίσης είχα την αναλυτική κατάσταση κλήσεων από τον Γενάρη που αποδείκνυε πως ουδέποτε είχα αποστείλει μηνυμα σε κάποιον 5ψήφιο αριθμό...
Κινητοποιηθείτε όσο είναι καιρός γιατί φαντάζομαι πως σύντομα αυτές οι "εταιρίες" θα γίνουν καπνός από το Δίκτυο, αλλά και από προσώπου γης...

Ο διευθυντής μου υποσχέθηκε πως σε 15 μέρες το αργότερο θα μου πιστωθούν τα χρήματα στο λογαριασμό μου. Θα τα περιμένω και όταν θα τα πάρω θα αποχωρήσω από την Cosmote και την απαράδεκτη συμπεριφορά της.

Συμπέρασμα: σε 4 ή 5 πολύ αποφασισμένες επισκέψεις μου, ο διευθυντής του υποκαταστήματος της Cosmote μου είπε ότι θα πάρω τα λεφτά μου πίσω. Το θέμα είναι να ασχοληθεί ένας βαρβάτος δικηγόρος και να ξεσκεπάσει το κύκλωμα (παροχείς κινητής τηλεφωνίας, διαπλεκόμενοι απατεώνες, εταιρίες φαντάσματα,κτλ) και να πάρει όλος ο κόσμος τα λεφτά του πίσω και να καταλάβουν ότι δεν είμαστε όλοι τόσο μαλάκες όσο νομίζουνε...

Είδωμεν...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου